Spørgsmålet om det rette teleselskab

iphoneSom jeg skrev her, så er jeg blevet den heldige ejer af en iPhone 5. Grunden til at jeg skiftede, var pga. pladsmangel på min gamle telefon, som kun lå på 8GB. Så da jeg var tvunget til at slette min blogloving app blev det for meget og noget skulle gøres.
I samme omgang skiftede jeg også selskab fra Telia til 3, idet Telia ikke lå inde med med en 32 GB, men det gjorde 3. Jeg har faktisk tidligere haft 3, hvor der var mere besvær end gavn og må derfor tilstå at når mit 6 måneders låste abonnement er overstået, så er jeg også væk igen.
Jeg er derfor allerede gået igang med at se lidt efter de forskellige teleselskaber der findes. Pt. er mit blik faldet på Zenji, hvor man kan få fri tale, sms, mms, 10GB data, samt et gavekort hvert måned på 100 kr. til udvalgte samarbejdspartnere (kunne blandt andet læse mig til Baresso, Magasin og Matas) til 200 kr. pr. måned. Lyder pænt godt, hvis I spørg mig.

Så nu vil jeg gerne høre jer, hvilket abonnement har I og kender I til Zenji og hvis ja, kan det anbefales?

Hvis I vil vide mere om Zenji, kan I læs mere her.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 kommentarer

  1. Jeg har Telia, og som gammel 3 kunde, vil jeg aldrig anbefale dem. Det er for dyrt og deres dækning er vældig ringe. Hvis jeg skulle skifte selskab i dag, ville zenji også være med på listen over mulige telefonselskaber.
    Det er dog vældig vigtigt at deres netværk er godt og dækkende.

  2. Jeg har lige åbnet mit eget nummer igen – og jeg har telia. Hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med.

    Nu har jeg så lige købt ny telefon og er dermed bundet de næste 6 måneder, men derefter overvejer jeg også zenji, har hørt så meget godt om dem…

    • Jeg var også selv rigtig glad for Telia, men skiftede da de ikke kunne skaffe en iPhone5 med 32 GB og ikke kunne sige hvornår de ville få dem hjem.

  3. Jeg har selv Telia, og det er jeg super glad for.
    Jeg har selv arbejdet i Telenors kundeservice og der var mange kunder der ringede ind og ville skifte til dem, da de selv havde 3, hvilket de åbenbart havde mange problemer med. Dog vil jeg aldrig selv vælge Telenor pga. jeg har arbejdet i deres kundeservice. Der hvor jeg sad galt det kun om at tjene penge (og dermed tænke på sig selv), så hvis de folk i kundeservice ikke kunne sælge noget til dem der ringede, var de totalt ligeglad med kunderne. Meget useriøst, og jeg vil da også lige sige at jeg virkelig ikke brød mig om det arbejde ;o)

    • Ej det lyder da virkelig ikke som noget pålideligt telefonselskab. Ligefrem at tænke på penge, før kundens og kundens tilfredshed. De lever jo af kunder.
      Kan godt forstå at du ikke brød dig om det. Dem skal jeg da ihvertfald aldrig over til – tak for info :)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.